Контекстна реклама як корисний інструмент інтернет-маркетингу

Контекстна реклама давно стала популярним інструментом розкрутки та просування, її використовують дуже багато компаній. І це зрозуміло, оскільки вона добре працює з одного боку і не вимагає якихось фантастичних витрат з іншого.

Гнучкість в управлінні та можливість відстеження результатів – це одна з її головних переваг, оскільки всі дані про контакт потенційних клієнтів з рекламою можна будь-коли подивитися в особистих кабінетах рекламної системи. Контекстна реклама у Львові – один із прикладів того, як це може працювати.

Важливе значення мають метрики трафіку. Вони показують якість аудиторії, що наводиться на веб-ресурс, і допомагають визначити, наскільки показувана контекстна реклама потрапляє в потреби користувачів.

Щоб кампанія була успішною і давала хороший результат, вона має постійно доопрацьовуватись та покращуватись. Тоді заявок і дзвінків побільшає, а їхня вартість буде нижча. При цьому завжди потрібно пам’ятати про цілі. Прийнято вважати, що основною метою контекстної реклами є негайний продаж (тут і зараз). І хоча для більшості інтернет-магазинів це найбільш привабливе завдання, воно далеко не єдине, яке можна вирішувати за допомогою цього інструменту.

Але загалом контекстна реклама взаємодіє з користувачами, готовими зробити покупку — вони вже знають про продукт і хочуть отримати його. Це дійсно performance-інструмент, спрямований на досягнення конкретних, фінансово вимірних цілей у короткий термін.

Досі точаться суперечки про те, які типи контекстної реклами кращі: оголошення з рекламної мережі сайтів або ті, що відображаються у результатах видачі у відповідь на запит відвідувача? Адже і та, і інша кампанія роблять те саме — приводять на сайт цільових відвідувачів.

При цьому немає універсальних методів та способів, які спрацьовують у всіх тематиках. Так, підхід, інструменти, джерела трафіку для просування інтернет-магазину дитячих іграшок та консалтингової фірми — дві різні історії.

Найчастіше для контекстної реклами використовуються мобільні програми та партнерські ресурси. Реклама з’являється, якщо тематика майданчика відповідає запиту користувача. Також тут реклама може демонструватися людям, які раніше користувалися релевантними запитами або мали досвід взаємодії з сайтом рекламодавця.

Потрібно не забувати про контент та юзабіліті. Кожен користувач коштує дорого, тому він повинен побачити саме те, що шукав, щоб конвертуватися в клієнта.

0

Автор публикации

не в сети 1 неделя

Дмитро

248
Админ сайта webinfo.com.ua
Комментарии: 5Публикации: 944Регистрация: 02-03-2013

Всего просмотров: 367, за сегодня: 1

Всего просмотров: 367, за сегодня: 1

  

Рекламные ссылки

Оставить отклик

Необходимо авторизоваться, что бы комментировать.

Рубрики статей

Наш сайт использует файлы cookies, чтобы улучшить работу и повысить эффективность сайта. Продолжая работу с сайтом, вы соглашаетесь с использованием нами cookies и политикой конфиденциальности.

Принять
0