Як втратити клієнта — 15 шкідливих порад для SMM-агенції послуг
Набридли типові чек-листи та стандартні поради? Акаунт-менеджери агентства Sasquatch Digital Agency опитали клієнтів і склали чек-лист, використання всіх пунктів якого гарантовано допоможе вашому digital-агентству позбутися десятка-другого клієнтів:
1. Не вибудовуйте з клієнтом стосунки.
Жодної системності чи поступок. Ви пов’язані контрактом, і клієнт від вас нікуди не подінеться. Навіщо ці люб’язності — у Києві диджитал-агенцій так багато, що може більше ніколи й не перечитаєтеся.
2.Нічого не пояснюйте.
Клієнт не має вашої експертизи і все одно нічого не зрозуміє. Простими словами? SMM – справа солідна і складна, тут просто так нічого не буває.
3. Вчіть клієнта.
Робіть за протоколом і не раніше як за добу. На кожну дію потрібний бриф. За кожну другу ітерацію треба платити.
4. Ігноруйте його ТЗ.
Інакше він сяде на голову. Де сказано, що клієнт завжди має рацію? Доводьте свою точку зору, сперечайтеся, ПИШИТЕ КАПСОМ див. пункти 1 і 2.
5. Тримайтесб свого профілю.
Tiktok у тренді – пропонуйте всім його. Подобаються Instagram та гарні фото? Клієнт повинен створити основний майданчик там. Вмієте робити мем і жартуйте навіть на серйозному проєкті? Правильно! Смішні gif люблять усі.
6. Контент-план не є обов’язковим.
SMM – професія творча, сьогодні три публікації, завтра – жодної. Не давайте аудиторії звикнути до постійного контенту, інакше вона нудьгує. Куди краще непередбачуваність та сумбурність. І взагалі, планувати щось цього року безглуздо. Але якщо вас зобов’язали видавати регулярний КП, то запам’ятайте — відправити контент-план на місяць п’ятого числа зовсім не моветон, а ознака професіонала.
7.Генеруйте посередній контент.
Не має значення, якої якості буде фотографія або відео, головне їх наявність. Для SMM просування ідея не важлива – потрібна гарна картинка. Зрештою, допис живе не понад добу. А пости з орфографічними помилками лише приваблюють своєю натуральністю. Ви ж не робот.
8. Ігноруйте інфоприводи.
Яка різниця, що там зараз у тренді чи що обговорюють в інтернеті? Це все миттєво і не варте ваших зусиль.
9. Не відповідайте підписникам.
Люди на те й люди, щоб питати очевидні речі. Ігноруйте коментарі та питання – не відповість клієнт, відповісте наприкінці тижня самі. Чи з’явився негатив? Ігноруйте. Погана реклама теж реклама, та й погане швидко забувається.
10. Важливо, жодних активацій.
Ви солідна агенція, навіщо це дитинство? Хто підпишеться, той і відпишеться, до чого зайві витрати. Клієнт за таке не похвалить.
11. Заощаджуйте на всьому можливому.
На кваліфікованому персоналі (знає кожен – SMM це просто), позиціях (без SMM-head’a або коректора цілком можна обійтися), контенті (зараз телефон знімає не гірше фотоапарата) та сервісах (Trendhero, Socialbakers, Popsters, Worksection, Jagajam – перераховувати можна довго і всі вони марні). Чим менше витрат — тим вища ваша маржа.
12. Не дружіть із рекламою.
Таргет працює у будь-якому випадку, а Facebook автонавчається і все сам налаштовує добре. Навіщо шукати цільову? Ваша ЦА – весь світ, на менше можна просто не розраховувати. А потрібні люди й так знайдуться. Не пускайте клієнта до рекламного кабінету та статистику кампаній взагалі не показуйте. Це секретна інформація.
13.Забудьте про KPI.
Сьогодні недовиконали, завтра перевиконали. Потім порахуєтеся.
14. Посіви це не складно.
Вибирайте найпопулярніших lifestyle інфлюенсерів – вони вже перевірені сотнями інших брендів. Коментарі не читайте, розберуться у продукції і без вас. Не просіть статистики — піст вийшов і лайки все зібрав.
15. Звіти це формальність.
Все і так зрозуміло – ви працюєте, не покладаючи рук. Передплатники потроху зростають, як і продажі. Головне вірити.
Використовуйте ці поради і у вас точно не залишиться жодного клієнта для просування у соціальних мережах.
А може, поділіться досвідом і додайте свою пораду?
Всего просмотров: 174, за сегодня: 1
Всего просмотров: 174, за сегодня: 1